Przeczytaj naszą nieustannie powiększającą się bazę wiedzy dotyczącą rozwiązywania problemów.
Pamiętaj by zawsze zapoznać się z instrukcją obsługi urządzenia.
Zgodnie z instrukcją obsługi, przejdź do menu „Ustawienia fabryczne” termostatu. Wybierz opcję „Skalibruj termometr”. Użyj termometru pokojowego i skalibruj termostat za pomocą przycisków + i -. Przykładowo, jeżeli temperatura na termostacie jest o 2 stopnie wyższa niż aktualne temperatura w pomieszczeniu, ustaw termostat na -2°C.
- Limit podłogowego czujnika termostatu jest niski lub czujnik podłogowy się przesunął. Podnieś fabryczną wartość limitu podłogowego zgodnie z instrukcją obsługi.
- Czujnik podłogowy jest zakryty (meblami, dywanem, itd.), a pokrycie ochładza się wolniej niż pusta przestrzeń. Podnieś limit czujnika podłogowego w ustawieniach zgodnie z instrukcją obsługi.
Upewnij się, że termostat nie jest w trybie programowania, ponieważ wartość wprowadzona ręcznie zastępuje fabrycznie ustawiony program do następnego cyklu czasowego.
Przechyl przód termostatu do przodu i sprawdź:
- Czy rama ścienna nie jest przeciążona? Jeśli tak, poluzuj śruby.
- Sprawdź czy przewód podłączony z tyłu termostatu nie jest ściśnięty i nie naciska na przedni panel.
- Zmierz napięcie główne odpowiednim narzędziem (normalna wartość: od 220 do 235 wolt).
Sprawdź zasilanie oraz bezpiecznik obwodu ogrzewania.
Przechyl przód termostatu do przodu i sprawdź:
- Czy rama ścienna nie jest przeciążona? Jeśli tak, poluzuj śruby.
- Sprawdź czy przewód podłączony z tyłu termostatu nie jest ściśnięty i nie naciska na przedni panel.
- Zmierz napięcie główne odpowiednim narzędziem (normalna wartość: od 220 do 235 wolt).
Jeżeli budynek jest wychłodzony, pełne nagrzanie może potrwać dłużej, w zależności od zastosowanego systemu grzewczego.
Dla ogrzewania podłogowego i sufitowego:
- Podnieś temperaturę czujnika wyłączania zgodnie z instrukcją obsługi.
- Sprawdź czy termostat nie jest w trybie programowania.
Grzejnik na podczerwień:
- Sprawdź czy termostat nie jest w trybie programowania.
- Sprawdź czy panel grzewczy nie jest uszkodzony i osiąga temperaturę powierzchni zbliżoną do 100°C podczas działania.
- Zresetuj router.
- Wyłącz aplikację z listy aplikacji działających w tle i ponownie ją otwórz.
- Upewnij się, że telefon i heato box sa podłączone do tej samej sieci.
- Sprawdź połączenia kablowe z tyłu routera i złącze USB na urządzeniu heato box.
- Sprawdź czy lokalna sieć ssid nie jest zaszyfrowana.